Tekisimmekö yhteistyötä?

Yhteistyössä on voimaa! Jos yhteistyö kiinnostaa, niin ole yhteydessä joko soittamalla 0400 123 407 tai sähköpostitse hanna.lehtonen@tukeavanhemmille.fi. 

Sivusto tavoittaa kuukaudessa 9 500-7 500 uniikkia kävijää ja sivun katseluita on noin 25 000. Sosiaalisessa mediassa sivusto tavoittaa noin 80 000 henkilöä kuukaudessa. Mediakortti, josta löytyy lisätietoa mm. kävijämääristä sekä kävijöistä, löytyy täältä. Perheiden auttamisen ammattilaisten blogissa kirjoittaa ja vinkkejä jakavat eri alojen ammattilaiset. Blogissa on useita vakiokirjoittajia. Lisää yhdistyksestä voi lukea täältä.

 

KUVa: kotivinkki.fi

Kuka minä olen?

Nimeni on Hanna Lehtonen ja olen tukeavanhemmille.fi -sivuston ja yhdistyksen perustaja, päätoimittaja ja bloggari. Takana on yli 15 vuoden työkokemus viestinnästä. Aikaisemmin olen toiminut tiedottajana eri pörssiyhtiöissä. Ennen paluumuuttoa takaisin maalle työskentelin viestintäkonsulttina yhdessä Suomen suurimmassa viestintätoimistossa.

Olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti.

20160613_111851.jpg

Väsynyt äiti - apua uupumukseen ja unettomuuteen

Väsynyt äiti – apua uupumukseen ja unettomuuteen (Books On Demand 2016) kertoo yhden äidin selviytymistarinan ruuhkavuosien alkumetreiltä. Tarina on omani. Pieni vertaistukikirja kirjoitettiin, jotta vanhempien väsymyksestä ryhdyttäisiin puhumaan entistä enemmän, ja jotta vanhemmat hakisivat apua uupumukseensa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. 

Mm. YleKotivinkkiKaksplus
Savon SanomatEtelä-Suomen SanomatEtelä-SaimaaKirkko ja Koti sekä useat blogit ovat kirjoittaneet kirjasta ja nostaneet esille vanhempien jaksamista. Kirja löytyy myös kymmenistä Suomen kirjastoista. 

pingethics.png

Yhteistyön läpinäkyvyys ja reiluus

Olen sitoutunut noudattamaan alan yhteistä PING Ethics -koodistoa, jonka tavoitteena on edistää sisältömarkkinoinnin läpinäkyvyyttä ja reiluutta. Koodiston tavoite on auttaa yrityksiä ja sisällöntuottajia tuottamaan laadukkaita, yleisöjä kiinnostavia kaupallisia sisältöjä, ja vaalia samalla luottamuksellista suhdetta yleisöihin. Tavoitteena on avoin, luottamuksellinen ja tuloksellinen yhteistyö, jossa on huomioitu sekä sisällöntuottajan että yrityksen näkökulma yleisöjä unohtamatta.

Lähde: http://pingethics.fi/

mikapingethics

mikapingethics